השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

כיצד נערכים לקראת השתלת שיער בטורקיה? אם אתם מדוללי שיער או סובלים מקרחות במפרצים ובפריזורות בוודאי לקחתם אופציה זו בחשבון. במאמר זה ננסה לשפוך מעט אור על הפרטים המלאים של מסלול ההשתלה ולשתף אתכם בפריטי מידע מעניינים בתחום זה.

אבחון ראשוני לפני ההשתלה

לפני שמתחילים להשתיל שיער, יש לבדוק האם אתם בכלל מתאימים לפרוצדורה. הבדיקה מתבצעת במכון השתלת שיער בטורקיה, ובסופה ניתן לפסוק האם אתם מתאימים לתהליך ומהי רמת המובהקות לכך שאכן יצמח לכם שיער כתוצאה ממנו. במידה ואתם בעלי אחוזי התאמה גבוהים וגם צפויה לכם תוצאת השתלה מאירת עיניים, ניתן יהיה להתחיל בתהליך הפרוצדורלי הלכה למעשה.

תכנון מבנה ההשתלה שלכם

את התכנון מיישמים במכון השתלת שיער בטורקיה. הוא נעשה על ידי צוות המשתילים שלכם בשרטטם עם מרקר שחור את מיקומי ההשתלה והיקף השטחים החסרים (או המדוללים). במקביל, הם יציגו לכם בתמונת הדמיית מחשב מונפשת כיצד תיראה תוצאת עבודתם, כלומר איך אתם תיראו לאחר שהכל יצמח. במידה ואתם מאשרים את התוצאה הצפויה ניתן יהיה להתחיל במהלכי ההשתלה הפיזיים.

יישום פרקטי של ההשתלה

בשלב הראשון אתם תיכנסו לתהליך של הרדמה מלאה באמצעות זריקה. לאחר שתירדמו ומערכות גופכם יאפשרו ניתוח, יילקחו מהאזורים המלאים שלכם דגימות שיער המיועדות להשתלה. הן תוטמענה באזורים החסרים לאחר שהם ייפתחו במטרה להגיע לשורשים ולזקיקים. לאחר הטמעת כל חלקיקי השיער התורם, ייתפר האזור הפתוח. אתם, כפציינטים, תוכנו לתהליך ההתעוררות ומכאן מתחיל השיקום לקראת חזרתכם הבייתה לישראל.

שיקום והקלה בעומס כאבי הניתוח

ניתן יהיה לקבל כדור נגד כאבי ראש והקלה בעומס הכאב, אשר יפוג בהדרגה ככל שמועד ההתעוררות מתרחק. כעבור 1-2 ימים כבר לא תחושו כאבים בכלל וההשתלה תהיה מאחוריכם. אז, ניתן יהיה לשחרר אתכם ממכון השתלות שיער בחזרה לכתובתכם הזמנית בטורקיה או לבית המלון בו אתם לנים.

טיפול לחיזוק הזקיקים לפני שובכם ארצה

בימים האחרונים בהחלט שיש לכם בטורקיה ניתן לנצל את הזמן הפנוי להסדרת טיפול לחיזוק הזקיקים. בשונה מההשתלה עצמה זהו לא ניתוח אך הוא מבוצע במכון ההשתלות. מדובר על טיפול לייזר שמטרתו היא לחזק את הזקיקים ולדאוג להצמחת שיער עבה ובריא.

שחרור בחזרה לישראל והמתנה לתוצאות הטיפולים

בשחררכם לישראל ובהגיעכם אליה, תתחיל הספירה לאחור לקראת חזרת השיער המלא לראש שלכם. בדרך כלל הוא מושלם כעבור מספר שבועות או חודשים. במקרים נדירים ביותר בהם ההשתלה לא הצליחה גם אז, עושים השתלה חוזרת תוך הפקת לקחים מקודמתה, על מנת שהפרוצדורה תוביל לצמיחה, כמתוכנן. המתנה של מספר שבועות או חודשים ברוב המכריע של המקרים גורמת לכך שכל השיער חוזר אליכם באופן מלא. זו בדיוק המשמעות של העדפת השתלת שיער בטורקיה על פנייה לרופאים מקומיים כאן בארץ: תוצאה מקצועית כמעט לדעת-כל ובמחירים יותר נמוכים בהשוואה לספקים מקומיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה שתלי שמיעה קיימים בשוק?
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט שתלי שמיעה שונים, שנועדו כדי לספק מענה נוח ויעיל לכל מי שסובל מלקויי שמיעה...
קרא עוד »
נוב 13, 2019
ד"ר קובי שגיא: מהי הרטבה לילית
הרטבה לילית הינה תוצאה שיכולה לנבוע מכמה גורמים שונים. בעוד שרוב האוכלוסייה נגמלים מהרטבה לילית עד...
קרא עוד »
מרץ 03, 2019
אובדן כושר עבודה – מה זה אומר?
הרבה פעמים אנחנו שומעים ביטויים מסוימים שנראים לנו ברורים מאליהם, אך לא תמיד הכוונה שלהם מובנית עד...
קרא עוד »
מאי 09, 2020