אז איך לרדת במשקל?

לרדת במשקל

החיים בנויים מרצף של שאלות ולא לכולן יש תשובה. הרבה אנשים עומדים בכל בוקר מול המראה חסרי אונים ושואלים את עצמם איך לרדת במשקל. התשובה אינה פשוטה וכל מי שחווה אי נעימות בכניסה לחנות בגדים או בירידה לחוף הים מבין את הקושי שבו נמצאים הרבה אנשים שסובלים מהשמנת יתר. התפיסה החברתית כלפי אנשים עם עודף משקל היא שהם חלשי אופי, עצלנים, רופסים ומה לא. האמת היא שהרבה אנשים סובלים מעודף משקל מהסיבות הלא נכונות.

ממה נגרם עודף משקל?

עודף משקל נגרם בעיקר בגלל צריכה מוגברת של פחמימות. אנשים רבים לא מודעים לכך אבל אכילת פחמימות מייצרת סוג של התמכרות. מרגע שנפחית את צריכת הפחמימות נרגיל את הגוף לאכול פחות סוכרים ופחמימות וכך נצליח לרדת במשקל. זה נכון לא רק למי שסובל מסוכרת אלא למרבית האנשים, שהגוף שלהם רווי בסוכרים ואינן יודע כיצד להתמודד עמם ולכן הוא הופך אותם לשומן.

סיבה אחרת קשורה במנגנוני הרעב והשובע שלנו שהפכו משובשים לחלוטין בגלל אורח החיים המערבי. תרבות השפע, אירועים משפחתיים, שעות עבודה מרובות ובעיות רגשיות שעליהם מפצה האוכל מביאים לכך שהרגלי האכילה לנו פשוט לא נכונים. איזון מחודש של מנגנוני הרעב והשובע הוא אפוא המפתח לירידה נכונה וקבועה במשקל.

סיבה שלישית קשורה לקושי לשרוף שומנים. גם אם אתם עושים פעילות גופנית, מגיל מסוים הגוף מתקשה להיפרד מהשומנים שנצברו בו ולכן כל ירידה במשקל נעצרת לעתים קרובות מרגע שהורדנו כמה קילוגרמים. אז מה עושים? איך מיישמים את התהליך בצורה המיטבית?

התשובה הפשוטה לשאלה איך לרדת במשקל

פורמולת הרזייה חדשה מתבססת על צמחי מרפא שעושים בדיוק את מה שהגוף צריך כדי לרדת במשקל. צמח הגוארנה ותמצית ג'מנמה ידועים כיעילים לאיזון מנגנוני הרעב והשובע, איזון רמות הסוכר בדם והאצת שריפת השומנים. הפעולה שעושים הצמחים היא פעולה טבעית שבסך הכל מחזירה לגוף את היכולות הטבעיות שלו שהשתבשו בשל אורח החיים התובעני שבו אנו נתונים.

מה החשיבות של הפורמולה?

מדובר בנוסחה פלאית שתסייע לנו להתחיל את התהליך ולראות תוצאות כבר מהשבועות הראשונים. זה מספיק כדי לטעת בנו תחושת סיפוק, הישג ומוטיבציה גבוהה להמשך הדרך. שיהיה בהצלחה!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מנתחים פלסטיים מומלצים
היום אנשים הרבה יותר מודעים לעצמם ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת, המחקרים האינסופיים בתחום הרפואה והכלים...
קרא עוד »
נוב 28, 2019
הצהרת היקפים
אין זה סוד שאחד הדברים הכי קשים והכי מסובכים לכל אחד מאיתנו, בין אם אנחנו גברים או נשים, זה להרזות...
קרא עוד »
פבר 06, 2019
הכירו את מכון חיבורים – מומחים לטיפול בחרדות
כל הופעה של חרדה ובעיקר התקפי חרדה מחייבת קבלת טיפול, וזאת בשל ההשפעה הניכרת של התקפי החרדה על איכות...
קרא עוד »
דצמ 15, 2019