על מה ולמה כדורי הרזייה

כדורי הרזייה

כל כניסה לחנות בגדים עבור אדם עם עודף משקל היא טראומה קטנה-גדולה. זו לא רק הבחירה הבלתי אפשרית בין מגוון מצומצם של מידות מתאימות, אלא גם הכניסה לתא, היציאה אל המראה והעמידה מול האמת הפשוטה- הגוף שלנו הוא לא מה שחלמנו עליו. לא מעט אנשים חווים קושי בכל כניסה לחנות בגדים או ביקור בחוף הים. האמת היא שזה לא חייב להיות כך. בעזרת תהליך חיובי וכמה עזרים פשוטים ניתן בהחלט לוותר על המשקל העודף ולחזור למשקל תקין.

מה הסיפור עם אוכל?

הקושי הגדול סביב אוכל וירידה במשקל הוא בעובדה שאוכל הוא חלק מהחיים. בשונה מסיגריות, אלכוהול או התמכרויות אחרות לא ניתן ואסור לוותר על אוכל לחלוטין. מה שכן נדרש הוא לשנות הרגלים ודפוסי חשיבה סביב אוכל. משום שהרגלים הם דבר שקשה לשנות ויתרה מכך, הרגלי חשיבה הם דבר מקובע ביותר, האתגר בירידה במשקל הוא משמעותי עבור מרבית האנשים.

מה אומרים החוקרים?

מחקרים מראים שרוב האנשים שיורדים במשקל בצורה דרסטית עתידים לשוב למשקל העודף בתוך זמן קצר. הסיבה לכך היא היעדר תהליך מיטבי והתמקדות באוכל במקום בחשיבה על החיים באופן כללי. כדורי הרזייה הם אחד הכלים הפשוטים שיכולים לסייע לכם לנטרל את כל המשקעים שקשורים באוכל ולצד זה הם מסייעים בשריפת שומנים יעילה יותר והקטנת רמת הסוכר בדם.

בנוסף, כדורי הרזייה מדכאים את תחושת הרעב התמידי ומונעים את הצורך לנשנש כל היום. שלושת ההישגים הללו יחד יכולים לחולל שינוי משמעותי בתהליך הירידה במשקל. כמויות גבוהות של סוכר בדם גורמים בעצם לחיפוש אחר מתוקים בכל רגע ורגע. תחושת השובע ודיכוי הרצון במתוקים משנים משמעותית את הרגלי האכילה ובכך מסייעים לאכול אוכל בריא ומזין יותר.

משחר ההיסטוריה

צמחי המרפא שמרכיבים את כדורי ההרזיה- צמח הג'מנמה וצמח הגוארנה הם בעלי יכולות מרפא מוכחות וידועות והשימוש בהם בפורמולה של כדורי ההרזייה הוא רק חזרה למסורות קדומות שכבר מזמן הוכיחו את עצמן. מדובר באמצעי יעיל ופשוט שיכול לסייע לכם להיכנס לשגרת דיאטה בריאה שבה תכניסו לגוף רק ובדיוק את מה שהוא צריך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך לבחירת טיפולים אסתטיים לנשים
מחפשים לטבול את האצבעות בבריכת הטיפול האסתטי אבל מרגישים מוצפים מבחירות? תירגע. להלן רשימה אסופה של...
קרא עוד »
נוב 02, 2023
איך בוחרים מומחה לאבנים בכליות
בעבר כשהיינו זקוקים לשירותיו של מומחה בתחום רפואי מסוים, הרי שהיינו יכולים לפנות אל קופת חולים בשביל...
קרא עוד »
אוג 29, 2019
7 יתרונות של רפואה משלימה
לא פוגעת בגוף אנחנו לא נגיד לכם כי כל טיפול מערבי פוגע בגוף אך כן יש הרבה מאוד טיפולים אשר יכולים...
קרא עוד »
נוב 26, 2018