השתלת שיער

השתלת שיער

השתלת שיער בימינו היא ניתוח קל ובעל מחיר נגיש ללא מעט פרטים באוכלוסייה. בעוד בעבר זה היה נחשב לפרויקט של ממש הן במובן הכלכלי והן בהתאוששות, כיום זהו הליך שכמעט כל מי שסובל ממחסור בשיער יכול לממש לעצמו. בטורקיה מובטחת הצלחה כבירה ביחס למקומות אחרים בעולם. המדינה, ובייחוד העיר איסטנבול, היא ממש מרכז ההשתלות של כדור הארץ כולו. אלו טיפולים ניתן לרכוש שם ומהו הייחוד שלהם ביחס להשתלת השיער הסיזיפית של פעם?

מי יכול למלא קרקפת בהשתלה אחת?

את הקרקפת יכולים למלא באמצעות השתלת שיער אחת אנשים שסובלים מבעיית משפך (זוג מפרצים ופדחת אחורית) וכמובן אנשים שסובלים ממפרצים בלבד או אפילו מנסיגת מצח קלה. אנשים שהם 100% קרחים או איבדו את שיערם בפריזורה, אך לא בצדדים, יידרשו למספר השתלות, לרוב 3, כשמהשתלה להשתלה אזור מושתל משנה קודמת הוא אזור תורם חדש.

אלו סוגי השתלות ניתן להסדיר בטורקיה

השתלת FUE – השם המלא של טיפול השתלת שיער זה הוא Follicular Unit Extraction, כיווץ יחידת זקיקים. זהו טיפול המהווה שיפור ביחס ל- FUT, Follicular Unit Transplant השתלת יחידת זקיקים ישירה ללא כיווץ. בעוד האחרון הוא ניתוח מלא מלא עם פשיטת עור במטרה להטמיע את השיער שלו בקרחת, הראשון אינו מהווה ניתוח כלל ועיקר אלא טיפול סמי כירורגי לקטימת זקיקים ישירות מהקרקפת והעברתם לאזורים הקרחים אחד אחרי השני. הטיפול נועד לאנשים עם מחסור "משפך" (מפרצים וקרחת אחורית) או לקרחים מלאים שמודעים לכך שיידרשו מספר השתלות. שיטת ההרדמה: מקומית, באמצעות זריקות.

השתלת Sapphire FUE – הטיפול זהה לחלוטין ל- FUE רגיל, עד לשלב ההשתלה. בעוד קטימת הזקיקים הנתרמים זהה, ההשתלת מתבצעת עם מקדד העשוי מאבן ספיר ולא ממתכת. היתרונות שלו: החורים דקים יותר, הזקיקים שנאספים קטנים יותר ולכן ניתן לייצר יותר צפיפות. תוספת השדרוג, כ- 80 אירו ביחס למחיר ההשתלה המקורי.

השתלת DHI – השם המלא של טיפול השתלת שיער זה הוא Direct Hair Implementation, יישום שיער ישיר. קהל היעד של טיפול זה הוא אנשים בעלי שיער כמעט בריא, עם פגם קל באזור הקדמי: או שאלו אנשים שיש להם שיער ארוך עם קוקו שהקו הקדמי שלו נסוג בעקבות משיכות חזקות, או שאלו אנשים שמתפתחים להם מפרצים אך הפריזורה חפה מקרחות. בהשתלה זו איסוף הזקיקים נעשה באופן ידני, והטמעתם באמצעות מכשיר DHI שבלחיצה אחת מחורר ערוץ בעור המיועד להשתלה ובלחיצה שנייה מטמיע בו זקיק, כמובן בהילוך חוזר של 2,000+ זקיקים על פני קו המצח. שיטת ההרדמה: מקומית, באמצעות זריקות.

הניתוח – לפני ואחרי

לפני השתלת שיער מסדירים את אופן ההכנה אליו: בסדציה (טשטוש לפני מתן זריקות הרדמה) או בלעדיה. מי שבוחר בסדציה חייב להיות בצום ולא לסעוד ארוחת בוקר עם יתר לקוחות ההשתלה. לפני תחילת התהליך, דם יילקח מהמטופלים לצורך בדיקת התאמה ושימור לשם מתן PRP לחיזוק בסיום התהליך. אחרי הניתוח צוות המטפלים ייחלק סל עם תרופות לשיקום מההשתלה, החל מהארת ההרדמה ועד אנטיביוטיקה ושיקום הפצעים. המטפלים יעמדו בקשר עם המטופלים וימסרו להם מקבץ הוראות מדויק יומיומי לגבי התרופות, עם לוח זמנים מפורט. צוות המטפלים יוודא כי המטופלים אכן נוטלים את התרופות ויעמוד בקשר עד חודשיים לאחר ההשתלה לבדיקת מצב ההתקדמות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כירופרקטיקה – משפרים בעיות ביציבה
יציבה לקויה עלולה להפעיל לחץ בלתי רצוי על הדיסקים והמפרק בעמוד השדרה. כירופרקטיקה יכולה לסייע בשיפור...
קרא עוד »
מרץ 09, 2022
עד כמה צום מים מועיל להורדת משקל?
ירידה במשקל בעזרת צום מים נחשבת לאפקטיבית במיוחד, אם כי צריך לזכור שבמידה ורוצים לשמור על תוצאות...
קרא עוד »
אפר 06, 2021
כאבי ראש
אנשים רבים סובלים היום מכאבי ראש, אשר עלולים להיגרם ממגוון רחב של גורמים שונים. בחלק מהמקרים למשל,...
קרא עוד »
דצמ 17, 2020