טיפול בציפורן חודרנית בלייזר

טיפול בציפורן חודרנית בלייזר

הטכנולוגיה המודרנית מביאה לשינויים משמעותיים גם בתחומי החיים המיקרוסקופיים ביותר, כולל בתחום הרפואה. כיום משתמשים בטיפולי לייזר לטיפול במגוון מחלות ומצבים. תאמינו או לא, טכנולוגיית הלייזר משפרת את הטיפול בסיבוכים קלים, כמו ציפורניים חודרניות.

טיפול בציפורן חודרנית בלייזר

המצב נשמע שפיר למדי, אך ציפורניים חודרניות עלולות לגרום לכאב רב, אי נוחות וקושי בהליכה. על פי האקדמיה לרופאי משפחה, ציפורניים חודרניות הן אחד המצבים הנפוצים ביותר המטופלים בפרקטיקה רפואית שלבים.

מהיום, שלא כמו בעבר, הטכנולוגיה הביאה עימה חידושים בריאותיים מעולים לטיפול בבעיות כאלה כמו ציפורן חודרנית, כך שבטיפול פשוט בלייזר, תוכלו לקבל את הרגל החדשה שלכם. הקליקו לפרטים נוספים.

הסיבה לציפורניים חודרניות 

ציפורן חודרנית יכולה להופיע כאשר קצה הציפורן ניזוק, והציפורן כבר לא נכנסת כראוי לחריץ הצד של כיסוי הציפורן. הציפורן מתחפרת בעור, מה שמביא לכאב, נפיחות, אדמומיות וניקוז. שני הגורמים השכיחים ביותר לציפורן חודרנית הם נעליים לא מתאימות וציפורניים גזומות שלא כראוי.

טיפול שמרני

לפני כל טיפול בלייזר, רוב הרופאים ימליצו על טיפול שמרני יותר לציפורן חודרנית. אם ציפורן רגל חודרנית אדומה וכואבת קלות, פשוט השרו אותה במים חמים והניחו פיסת כותנה יבשה מתחת לזווית הציפורן. פעולה זו עשויה לעשות את העבודה. 

אם הציפורן החודרנית מחמירה, אזי כאב, נפיחות וניקוז עלולים להתגבר. בשלב זה, נסו להשתמש במשחה אנטיביוטית ללא מרשם הכוללת משכך כאבים כדי לפתור את הבעיה.

מתי לפנות לטיפול רפואי?

אם התרופות בבית אינן מצליחות לפתור את הכאב או את הזיהום בציפורן, הגיע הזמן לפנות לטיפול רפואי אצל ד"ר אנדי קרף. ראשית, הרופא שלכם עשוי לרשום לכם אנטיביוטיקה דרך הפה. אם הבעיה מחמירה, לעתים קרובות יש צורך בניתוח.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולים בכאבי גב – האם זה תמיד יעזור ואיך להימנע מכאבים מתמשכים
ישנם אנשים רבים אשר סובלים מכאבי גב, ואפשר לומר כי מדובר באחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר. הרבה...
קרא עוד »
יול 05, 2021
מה הסיכוי להתמכר לקנאביס? 5 סממנים שכדאי להכיר
אין סיכוי להתמכר לקנאביס? ובכן, לא לגמרי מדויק. בעוד שמשתמשים רבים במריחואנה לא ירגישו התמכרות,...
קרא עוד »
יול 26, 2021
מתי תשקלי לעשות ניתוח הקטנת חזה?
בתור אישה בטח יצא לך לנהל את השיחה הזו לא פעם ולא פעמיים. שיחת ההגדלה וההקטנה של החזה. בדרך כלל, מי שיש...
קרא עוד »
פבר 26, 2020