טיפול בכינים – 5 שיטות שאשכרה עובדות!

טיפול בכינים

איך משמידים כינים? כולם יודעים כמה נושא הכינים הוא נושא מתסכל כאשר הוא נכנס אליך הביתה. מהרגע שקלטתם את הילד שלכם מגרד בראשו ועד שגיליתם את הכינה הראשונה הזמן הוא קצר והמלאכה מרובה. 

החלטנו להגיש לכם 5 שיטות שבאמת באמת עובדות, קחו נשימה עמוקה ובחרו את השיטה שלכם

שמן זית

המוצר הזה שלכולנו יש במטבח? ממש הוא. מסתבר שיש לו יכולות מצוינות כאשר מדובר בחיסול כינים. שמן הזית למעשה חונק את הכינים כאשר הוא חודר לדרכי הנשימה שלהן. יש למרוח את שמן הזית היטב על כל השיער כולל הקרקפת ולסרק עם המסרק המיוחד להסרת כינים. יש לעשות זאת כמה ימים עד שתראו שאין כינים.

מייבש שיער

נעשו מחקרים המעידים כי מייבשי השיער הם דרך מעולה להיפטר מכינים מאחר והכינים רגישות לחום. מכת החום ממייבש השיער מועילה ב-89% מהמקרים כך שמייבש השיער שלכם בהחלט יכולה להיות אפשרות. חשוב רק שלא תייבשו את השיער לאחר שהשתמשתם בחומרים כימיים עבור חיסול הכינים מאחר והם יכולים להיות דליקים.

ג'ל לשיער

אין ממש מחקר בנוגע לג'ל לשיער אך משמועות העוברות מפה לאוזן הצלחנו להבין שהג'ל מתפקד בדיוק כמו שמן הזית. כך שאם במקרה נגמר לכם שמן הזית, אתם תמיד יכולים להשתמש בג'ל לשיער. מרחו את הג'ל על השיער, מהקרקפת ועד קצוות השיער. תנו לג'ל להתייבש על השיער ולאחר מכן שטפו אותו. 

תכשירים טבעיים

אם אתם מחפשים תכשירים שלא מכינים בבית אבל הם גם לא כימיים כמו שבדרך כלל התכשירים האלו, ישנם תכשירים טבעיים עבור טיפול בכינים שלא רק מחסלים את הכינים ואת הביצים שלהן, אלא גם משאירים שיער בריא וממשיכים להזין אותו.

חומץ

החומצה הקיימת בחומץ עוזרת לבטל את הנוזל הדביק שהכינה משחררת על השיער וכמו כן מחלישה את הכינים. את החומץ אפשר לדלל עם קצת מים ולהכניס את השיער אל הקערה הזו. לאחר ששהה זמן מה בחומץ התחילו לסרק את השיער ולשטוף אותו בו זמנית.

אלו ממש מספר קטן של דוגמאות, אך אנחנו לגמרי בטוחים שאחת מהן תחסל את שלכם סופית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע עדיף להשתמש בתחליפי טבק טבעיים?
לא מעט אנשים מעדיפים להימנע משימוש בטבק, במצבים מסוימים. על כן, הם בוחרים להשתמש בתחליפים שונים. מה...
קרא עוד »
דצמ 10, 2019
נהיגה תחת השפעת סמים – כל מה שצריך לדעת!
שימוש בסמים הפך למשהו נפוץ יותר בקרב אנשים רבים אך נהיגה תחת השפעת סמים אינה חוקית ומהווה סכנה לסביבה...
קרא עוד »
נוב 23, 2021
מהם היתרונות של עיצוב גבות בשיטת השערה
עיצוב גבות הוא הליך קוסמטי הכולל גזירה, עיצוב ו/או הסרת שיער מאזור הגבות. זה מבוצע בדרך כלל על ידי...
קרא עוד »
יול 30, 2022