איך עובד תהליך של הסרת שיער

תהליך הסרת שיער

היום כולנו יכולים לצפות בטלוויזיה ולהיחשף לתמונות המושלמות של גבר בעל גב חלק או אישה בעלת רגליים חלקות ונעימות למגע. העולם שבו אנו חיים, מלמד אותנו כי גוף חלק מהווה חלק מהותי ממודל היופי התקופתי שלנו. אם בעבר אף אחד לא התייחס יותר מידי לשיער הגוף שלו, הרי שהיום מדובר על אחד הנושאים החמים ביותר בשוק. כמעט כולם מתעסקים באופן אובססיבי בהסרת שיער הגוף, אם זה באמצעות משחות להסרת שיער, שעווה, מריטה או גילוח. אך הבעיה העיקרית בכל השיטות האלו, היא שהן דורשות תחזוקה שוטפת. מי שירצה להיפטר משיער הגוף המיותר שלו אחת ולתמיד, יצטרך לפנות לקליניקה שמתמחה בטיפולי לייזר חדשניים ואיכותיים.

> בדקו גם טיפול פנים אצל מור בראל

כיצד עובד כל התהליך של הסרת שיער בלייזר?

קודם כל, חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק לא מעט מכשירי לייזר שונים, חלקם חדשים ומשוכללים יותר, בעוד אחרים נחשבים לישנים ולפחות מוצלחים. מעבר להשפעה על איכות הטיפול, חשוב לזכור כי הטכנולוגיה הישנה לא התאימה לכל אחד, היות והיא לא סיפקה פתרון הולם עבור אנשים בעלי עור בהיר ושיער בהיר. לעומת זאת, המכשירים החדשים מאפשרים לקבוע את אורך הגל המתאים ביותר עבור כל מטופל, בהתאם לצבע העור שלו ולסוג השערות שלו. למעשה הטכנולוגיה עובדת בצורה די פשוטה, כאשר קרן הלייזר שנפלטת על ידי המכשיר, נקלטת בתאי הפיגמנטציה המצויים בזקיק השערה. כתוצאה מהחום שקרן הלייזר פולטת, נפגעת ההזנה הדמית של הזקיק. כתוצאה מכך, זקיק השערה לא מסוגל להמשיך להתקיים, והשערה נושרת. לאחר זמן מה, הזקיק יכול להשתקם, דבר שיתבטא בצמיחת שיער חוזר. בשלב הזה, יהיה צורך לבצע טיפול נוסף, אשר יגרום פעם נוספת למותו של הזקיק. לאחר מספר טיפולים (שיכול להשתנות בהתאם לעור של המטופל ולאזור הטיפול), הזקיק יפסיק להשתקם ובכך תתבצע הסרת שיער לצמיתות בלייזר.

לסיכום, הסרת שיער לצמיתות נחשבת לדרך היעילה והפשוטה ביותר, כדי להיפטר משיער הגוף המיותר. ניתן לבצע טיפולי לייזר בכל חלקי הגוף השונים, כולל אזורים רגישים ועדינים יותר. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לכל אחד ליהנות מגוף חלק ונטול שיער.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה דווקא שחייה
בזמנים הנוכחיים, שחייה היא ספורט פופולארי מאוד. זה גם תרגיל נהדר עבור הגוף והנפש כאחד. ישנם יתרונות...
קרא עוד »
אוק 13, 2022
הפרעות נשימה בשינה: איך מתמודדים?
שנת הלילה שלנו חייבת להיות איכותית כדי שנוכל לתפקד במהלך היום. אבל כשיש לנו הפרעות נשימה בשינה, כמו...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
כאבי ראש
אנשים רבים סובלים היום מכאבי ראש, אשר עלולים להיגרם ממגוון רחב של גורמים שונים. בחלק מהמקרים למשל,...
קרא עוד »
דצמ 17, 2020