כסאות גלגלים

כסאות גלגלים הם אחד מהציוד החשוב ביותר עבור אנשים עם מוגבלות. הם עוזרים להתנייד ולהקל על החיים.

כסאות גלגלים משמשים אנשים עם מוגבלות כדי לעזור להם להתנייד. ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות גלגלים, כל אחד מיועד למטרה מסוימת.

כסאות גלגלים נועדו להקל על חייהם של אנשים עם מוגבלות. הם מאפשרים ניידות ועצמאות רבה יותר. ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות גלגלים, יש כסאות מוסדיים שמתניידים איתם באמצעות הידיים – על ידי סיבוב הגלגלים ויש כסאות גלגלים חשמליים שבעזרת כפתורים ניתן לנוע בחופשיות.

כסאות גלגלים מוסדיים

כסא הגלגלים המוסדי הוא סוג של כיסא גלגלים המשמש בדרך כלל בבתי חולים ובבתי אבות. הוא נועד להיות יציב ועמיד לאורך זמן, אך גם נוח למטופל. הגלגלים בסוג זה של כיסא גלגלים יכולים להסתובב 360 מעלות כך שניתן להזיז אותו בקלות על כל משטח.

כסאות גלגלים מיועדים לא רק לאנשים עם מוגבלות, אלא גם למי שצריך להשתמש בהם מסיבות בריאותיות כמו קשישים.

כסאות גלגלים מוסדיים משמשים לעתים קרובות בבתי חולים, בתי אבות ומתקנים רפואיים אחרים. הם מתוכננים להיות עמידים וקלי משקל כך שניתן להזיז אותם בקלות ברחבי המתקן.

מחפשים גם כיסאות רחצה? צרו קשר>>>

כסאות גלגלים חשמליים

כסאות גלגלים חשמליים נועדו לעזור לאנשים עם מוגבלות בניידות להתנייד. הם לא מיועדים רק לאנשים עם מוגבלות פיזית אלא גם לאלה הזקוקים ליותר סיוע בחיי היומיום שלהם.

כסאות גלגלים חשמליים נועדו לעזור לאנשים עם בעיות ניידות. הם יכולים לשמש גם ילדים וגם מבוגרים הסובלים ממגוון מצבים בריאותיים, כולל דלקת פרקים, ניוון שרירים, שבץ מוחי, שיתוק מוחין וטרשת נפוצה.

לסיכום, קיימים היום בשוק מגוון גדול של כסאות גלגלים בין אם מוסדיים או חשמליים, כמו כן ישנם כסאות גלגלים שמותאמים למטוס. כך שכל אחד שזקוק לכסא גלגלים יכול למצוא את הכסא הטוב ביותר בשבילו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי תשקלי לעשות ניתוח הקטנת חזה?
בתור אישה בטח יצא לך לנהל את השיחה הזו לא פעם ולא פעמיים. שיחת ההגדלה וההקטנה של החזה. בדרך כלל, מי שיש...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
אובדן כושר עבודה – מה זה אומר?
הרבה פעמים אנחנו שומעים ביטויים מסוימים שנראים לנו ברורים מאליהם, אך לא תמיד הכוונה שלהם מובנית עד...
קרא עוד »
מאי 09, 2020
מה צריך להיות בסעודת סוף השבעה?
בין כל האנשים החדשים שאר מגיעים אל העולם הזה יש גם אנשים אשר חולפים ממנו. זהו הסוד של מעגל החיים...
קרא עוד »
דצמ 17, 2019