מהי המסת שומן ואיך התהליך מתבצע?

המסת שומן

האחת מהבעיות של ישראלים רבים, היא הצטברות שומן באזורים שונים בגוף. על מנת להוריד מכמויות השומן בגוף, יש צורך בהמסת שומן. במאמר זה נסביר מהי פעולת המסת השומן, ובאיזו דרך מתבצע התהליך.

מהי הדרך העיקרית להמיס שומן?

ישנם טכניקות וטיפולים שונים להעלמת תאי השומן מהגוף. רוב הטכניקות שהיו מקובלות, מתבצעות בטכניקות פולשניות, ומותירות לרוב תופעות לוואי למשך כמה שבועות, ודורשות תקופת התאוששות מסוימת. לכן, עולם הרפואה הקוסמטית אימץ בשנים האחרונות טכניקה טכנולוגית ייחודית חדשה להמיס תאי שומן.

הדרך העיקרית והמקובלת ביותר כיום להמיס שומן, היא הקפאת שומן בקור. תהליך זה נעשה באמצעות מכשיר מיוחד, המזרים גלי קור אל תאי השומן. המטופל, מחובר באמצעות אלקטרודות אל המכשיר.

כיצד פועל המכשיר להמסת שומן?

תוך כדי שהמכשיר להקפאת שומן מזרים גלי קור, המכשיר יוצר בידוד של תאי השומן בגוף. כך, שגלי הקור יוזרמו אך ורק אל תאי השמן. כאשר גלי הקור נוגעים בתאי השומן, מתחיל תהליך פירוק השומן. פעולת המכשיר ממוקדת מאוד. כיוון שגלי הקור מוזרמים בצורה מדויקת אל תאי השומן, שמים את האלקטרודות באברים בהם יש הצטברות עודפי שומן, ובאזורים בהם מעוניינים לפרק תאי שומן.

כיצד נוצר תהליך פירוק תאי השומן?

המסת השומן, היא כינוי לתהליך של פירוק תאי שומן בגוף. דרך אחת לפרק תאי שומן- היא בהזרקת חומר כימי. אולם, כדי לחסוך מהמטופל אי נעימות, ופגיעה בתאי שומן אחרים, משתמשים כיום במכשיר חשמלי.

מה הכוונה שתאי השומן רגישים לקור? הכוונה היא, שתאי השומן רגישים לטמפרטורה לא גבוהה, אך מצד שני לא לטמפרטורה שנחשבת קפואה. תאי השומן המפורקים, מתפנים במשך כמה שבועות בתהליך פינוי טבעי דרך הכבד.

כיצד נראה הגוף לאחר התהליך?

פעמים רבות, מתפרקים תאי שומן רבים כבר במהלך הטיפול עצמו. אולם, השינוי והמראה החדש, מגיע תוך כמה שבועות לאחר הטיפול במכון הלגה רקנטי https://helga.co.il. במהלך שבועות אלו, ממשיך הגוף לפרק את תאי השומן בעקבות גלי הקור שקיבל. תוך כמה שבועות, מראה הגוף ייראה רזה יותר. פעמים רבות, יצליח התהליך המסת השומן לפרק גם מצבורי צלוליט קשים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עד כמה צום מים מועיל להורדת משקל?
ירידה במשקל בעזרת צום מים נחשבת לאפקטיבית במיוחד, אם כי צריך לזכור שבמידה ורוצים לשמור על תוצאות...
קרא עוד »
אפר 06, 2021
נעלי פלטפורמה לכלה – לא צריך להתפשר על הנוחות
כלה שרוצה להיראות מושלם ביום החתונה שלה צריכה לחשוב לפני הכול על הדרך שבה היא הייתה מעדיפה להתלבש. יש...
קרא עוד »
מאי 31, 2022
זכאות לקנאביס רפואי
ידוע והתגלה במחקרים כי ישנה תועלת רפואית ברורה לשימוש  בקנאביס עבור החולים. יחד עם זאת, מבחינת משרד...
קרא עוד »
אפר 25, 2022